.

Beantwoord

Kunnen jullie mijn simkaart deblokkeren?

  • 13 December 2013
  • 7 reacties
  • 536 Bekeken

Goedenavond,

Heb ongeveer een bijna een uur geleden mijn telefoon/simkaart via de website geblokkeerd omdat ik mijn telefoon kwijt was. Gelukkig heb ik hem weer gevonden. Is het mogelijk dat jullie hem deblokkeren voor mij? Of moet ik tot maandag wachten en de klantenservice bellen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Charlene 16 December 2013, 12:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het  is mogelijk dat ze hem deblokkeren. Helaas wel pas op maandag... Wij Forum experts kunnen dat niet. De Simyo Moderators verschijnen maandag pas weer.
Reputatie 7
Badge +9
Ik meen dat het Simyo Twitterteam ook tijdens het weekend vaak paraat is, dus die weg zou je ook kunnen proberen.
Dank voor de reakties. Ga even op twitter kijken. En maandag vanaf hoe laat zou ik dan eventueel een bericht kunnen zenden? Ook 9 uur net zoals de klantenservice telefonisch?

Alvast bedankt voor het reageren.
Reputatie 3
Badge +9
Vanaf 9:00 uur is de klantenservice telefonisch bereikbaar op 0900-8090 €0,35 per gesprek. (niet per minuut)
Om deze tijd is het ook rustig op de klantenservice, ook op Twitter.

Maar je mag nu al Twitteren, en misschien heb je vandaag of morgen al bericht.
Badge +8
Goedenavond,

Heb ongeveer een bijna een uur geleden mijn telefoon/simkaart via de website geblokkeerd omdat ik mijn telefoon kwijt was. Gelukkig heb ik hem weer gevonden. Is het mogelijk dat jullie hem deblokkeren voor mij? Of moet ik tot maandag wachten en de klantenservice bellen?

Mvg


Dank voor de reakties. Ga even op twitter kijken. En maandag vanaf hoe laat zou ik dan eventueel een bericht kunnen zenden? Ook 9 uur net zoals de klantenservice telefonisch?

Alvast bedankt voor het reageren.


Hoi Ladylefty,

Ik zie dat je vanochtend al contact hebt gehad en gedeblokkeerd bent. Voor dringende zaken kun je het inderdaad het beste telefonisch proberen (dat gaat helaas niet in het weekend), of op Twitter terecht. In het weekend zijn er niet echt vaste tijden dat we aanwezig zijn, maar we proberen de meeste vragen te behandelen.

Groetjes,
en fijn dat je je telefoon gevonden hebt :)
Charlene
Beste Charlene,

Het deblokkeren is inderdaad via telefonisch contact geregeld. Ik zie nu alleen op mijn nieuwe factuur dat er 5,- euro in rekening is gebracht voor een nieuwe Sim kaart terwijl er alleen sprake is geweest van een blokkade die er dus met een telefoontje weer vanaf is gehaald.
Is dat correct?

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +11
Beste Charlene,

Het deblokkeren is inderdaad via telefonisch contact geregeld. Ik zie nu alleen op mijn nieuwe factuur dat er 5,- euro in rekening is gebracht voor een nieuwe Sim kaart terwijl er alleen sprake is geweest van een blokkade die er dus met een telefoontje weer vanaf is gehaald.
Is dat correct?

Met vriendelijke groet


Hoi Ladylefty, gelukkig nieuwjaar :)

De €5 die in rekening is gebracht betreft een vervangende simkaart die je op 7 november hebt besteld en op de 12 hebt geactiveerd.
Het deblokkeren van de simkaart was in december.

Reageer