Skip to main content

.

Ik wil mijn simkaart activeren op mijn nieuwe telefoon maar heb geen activatiegegevens. Kun je deze doorsturen?

Hoi Jzz, 

Welkom op ons forum!

Als ik het goed begrijp wil je onze eSIM op een nieuw toestel ingebruiknemen. Klopt dat? 

In dat geval moet je even onze app installeren op je nieuwe toestel. Na het inloggen kun je dan een vervangende eSIM aanvragen en deze installeren op je nieuwe toestel. 

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas


Hoi Bas,

Dat klopt. Ik heb de app echter al geinstalleerd op mijn nieuwe telefoon.

Ik ondervind (nu en in het verleden) echt heel veel problemen en storingen met jullie dienst als ik eerlijk ben.

Wachtwoord herstellen op app werkt nu niet. 

 

Kan ik aub gewoon direct de activeringsgegevens krijgen?

Bij mijn vorige toestel werkte de app nog wel maar toen moest ik dit weer via het forum regelen. Erg verwarrrend aldus.

 


Hoi Bas,

Dat klopt. Ik heb de app echter al geinstalleerd op mijn nieuwe telefoon.

Ik ondervind (nu en in het verleden) echt heel veel problemen en storingen met jullie dienst als ik eerlijk ben.

Wachtwoord herstellen op app werkt nu niet. 

 

Kan ik aub gewoon direct de activeringsgegevens krijgen?

Bij mijn vorige toestel werkte de app nog wel maar toen moest ik dit weer via het forum regelen. Erg verwarrrend aldus.

 

De activatiecode wordt normaal gesproken per SMS gestuurd. Je krijgt dus in principe gewoon een SMS op je oude toestel. In sommige gevallen is dit niet mogelijk (als bijvoorbeeld de vorige simkaart/toestel) defect is. In dat geval kun je via de klantenservice de code ontvangen.


Ik heb mijn oude toestel niet meer. Kan ik de code krijgen?

groeten,

 

joost


Hi Joost, 

 

De eSIM activatiecode heb ik naar je doorgestuurd via een privébericht! 

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag! :)

 

Groetjes, 

Tessanne 


Reageer