Skip to main content
Beste,



Vandaag heb ik mijn nano sim gekregen om in mijn Iphone 5 te plaatsen. Ik heb dit probleem al vaker voorbij zien komen op het forum maar de oplossingen die daar gegeven worden werken voor mij niet. Ik heb de simkaart netjes geactiveerd zoals aangegeven. maar toch verschijnt de melding : Geen simkaart geinstalleerd.  Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de Iphone te activeren. 



Kunnen jullie mij hier alsnog mee helpen?



Groeten,



Dwight Reijgersberg
Hoi Dwight Reijgersberg, welkom op het forum :)



Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo kunnen andere forumgebruikers het ook makkelijk vinden.



In je gegevens zie ik dat je eerder vanmiddag hier ook al even telefonisch contact over hebt gehad met onze klantenservice.

Je simkaart is opnieuw aangemeld aangemeld op het netwerk.



Kun je laten weten of dit effect heeft gehad? Je hebt toch al wel je iPhone gesynchroniseerd met iTunes?
Ik heb 5 minuten geleden inderdaad de telefoon op gehangen. Uw collega vertelde mij dat er een simlock waarschijnlijk op staat. Ik heb al contact gehad met Vodafone waar deze telefoon vandaan komt. Deze vertelde mij dat er geen simlock op zit. Het kan zijn dat ze het fout hebben bij Vodafone. Wel vind ik het vreemd wanneer ik deze simkaart in een andere telefoon stop dat er als nog de melding komt geen simkaart.

Het opnieuw aanmelden op het netwerk heeft geen resultaat opgeleverd.
Hoi Dwight Reijgersberg,



Jammer om te horen dat de reset niet geholpen heeft.



Het blijft vreemd dat je die melding te zien krijgt. Zou je de tip van Ernst nog willen opvolgen en je telefoon synchroniseren met iTunes?

Reageer