.

Beantwoord

Kunnen jullie een vervangende simkaart toesturen naar een buitenlands adres?

  • 3 January 2015
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo, ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt in india en zou graag een vervangende sim opgestuurd krijgen in india is dat mogelijk ?

gr ridha
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 January 2015, 15:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het eerste wat je moet doen (of misschien is dat al gebeurd) is je simkaart blokkeren op Mijn Simyo.

Vermoedelijk om veiligeidsredenen stuurt Simyo alleen simkaarten naar het adres dat bij hun staat geregistreerd. En uit eigen ervaring weet ik dat alleen Nederlandse adressen geregistreerd worden. Het komt er dus op neer dat je een vervangende simkaart naar je Nederlandse adres laat opsturen, en hopelijk is daar iemand (familie, vriend, huisgenoot) die het pakketje kan onderscheppen en doorsturen naar jouw adres in India. Een andere oplossing zie ik helaas niet.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ridha,

Wat vervelend dat je je toestel kwijt bent geraakt in India. Ik zou zeggen volg de adviezen van Scotsman op, ik had het niet beter kunnen verwoorden.:) Via Mijn Simyo> mijn instellingen en simkaart kun je de simkaart blokkeren en een vervangende simkaart aanvragen. Ik zie aan je gegevens dat de simkaart nog niet geblokkeerd is, maar er is ook nog niet mee gebeld.

Het is wel even regelen met iemand in Nederland, dat ze de simkaart doorsturen naar je adres in India.

Gaat dat lukken denk je?

@Scotsman, Dank voor je hulp.

Reageer