.

Beantwoord

Kun je van micro terug naar reguliere sim?

  • 25 July 2015
  • 2 reacties
  • 586 Bekeken

Hallo!

Ik heb sinds kort een tweede telefoon gekregen, deze gebruikt een microsim. Mijn huidige toestel gebruikt een reguliere sim.

Ik wil beide toestellen afwisselend gebruiken (i.v.m. reizen en niet de goeie telefoon willen kwijtraken e.d.) en voordat ik een nieuwe 3-in-1 simkaart bestel, vroeg mij daarom af of het mogelijk is de uitdruk te herbruiken zodat de micro sim weer een reguliere sim wordt.

Alvast bedankt!
-Sanne
icon

Beste antwoord door Ali 27 July 2015, 13:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

@DaftThoughts (Sanne...wow 🆒 2 prachtige namen)
vroeg mij daarom af of het mogelijk is de uitdruk te herbruiken zodat de micro sim weer een reguliere sim wordt

Ja dat kan, nee persoonlijk zou ik het niet aanraden..(jouw keuze)
Ik zou gewoon de belangrijkste sim gebruiken voor de nieuwe foon
Vaak verplaatsen van sim geeft eerder slijtage daarom zou ik een andere (prepaid) gebruiken voor de reserve..
Jij beslist.

Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi DaftThoughts,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Je kan de simkaart(formaat) afwisselen alhoewel wij dit niet aanraden.

Bij de 3-in-1 simkaart wordt namelijk geen adapter bijgeleverd waarmee je kan switchen van micro naar standaard. De bedoeling van de 3-in-1 simkaart is dat je kiest uit één van de mogelijke formaat simkaart. De plastieken simkaarthouder is niet hiervoor geschrikt. Niet alleen je simkaart zou beschadigd kunnen raken maar in het ergste geval ook de simkaartlezer van je toestel.

Je zou het kunnen oplossen door zelf adapter aan te schaffen. Op het internet worden ze aangeboden voor een paar euro's. Hier mee zou je dus beide toestellen kunnen afwisselen.

@Friesian, bedankt voor je reactie.

Reageer