.

Beantwoord

Kun je je telefoonnummers overzetten van de ene naar de andere simkaart?

  • 21 December 2014
  • 2 reacties
  • 1572 Bekeken

Ik gebruik nu nog een telefoon waar een normale simkaart in gaat, maar ga vanaf morgen een nanosimkaart gebruiken i.v.m. een nieuwe telefoon. Ik stap over van Android naar Iphone. Ik heb daarna nog steeds hetzelfde telefoonnummer. Is het mogelijk dat mijn telefoonnummers worden overgezet naar de andere simkaart? En behoud ik dezelfde pincode? Alvast bedankt voor de hulp. 
icon

Beste antwoord door RicoK 22 December 2014, 08:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Aangaande je overstap van Android naar iPhone, welke overigens een heel erg goede is ;), kun je hier (Inhoud van een Android-telefoon verplaatsen naar een iPhone) meer over vinden. Lees dit eens door.

De PIN code van een simkaart kun je altijd personaliseren. Van Simyo krijg je een SIMkaart met een pincode, maar deze kun je dus altijd veranderen. Kijk hier maar eens hoe dit te doen in iOS8
Reputatie 3
Badge +7
Hoi noortjep,

Welkom op het forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar subforum 'simkaart', zo kan iedereen het makkelijk vinden.

RicoK heeft je hele mooie links gegeven om je contacten over te zetten op je nieuwe toestel. En om je pincode zelf in te stellen:D Kleine aanvulling op de pincode, bij Simyo krijg je bij jouw nieuwe simkaart een nieuwe pincode. Na activatie krijg je de nieuwe pincode per mail en staat deze ook op Mijn Simyo> Mijn Gegevens.

Is het overzetten van je gegevens gelukt?

@RicoK, dank voor het meedenken:)

Reageer