Mijn telefoon geeft steeds aan: plaats simkaart terwijl die in het toestel zit. Ik heb 'm meerdere keren opnieuw geplaatst maar krijg steeds dezelfde melding. Wat zou ik nog meer kunnen doen? Bvd
Bladzijde 1 / 1
Hoi Petersagm, welkom op het Simyo forum!
Goed dat je al geprobeerd hebt om je simkaart opnieuw te plaatsen. Sinds wanneer krijgt je deze melding en deed je simkaart het hiervoor wel goed? Heb je misschien onlangs een nieuwe telefoon of een update uitgevoerd?
In je gegevens zie ik zo niks raars staan. Je simkaart heb ik wel een reset gegeven. Zet je je telefoon hiervoor uit en aan? Hij gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.
Mochten de stappen niet werken, dan kun je je simkaart het beste testen in een andere telefoon. Ook kan je een andere simkaart testen in je eigen telefoon.
Geef je door of het helpt?
Goed dat je al geprobeerd hebt om je simkaart opnieuw te plaatsen. Sinds wanneer krijgt je deze melding en deed je simkaart het hiervoor wel goed? Heb je misschien onlangs een nieuwe telefoon of een update uitgevoerd?
In je gegevens zie ik zo niks raars staan. Je simkaart heb ik wel een reset gegeven. Zet je je telefoon hiervoor uit en aan? Hij gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.
Mochten de stappen niet werken, dan kun je je simkaart het beste testen in een andere telefoon. Ook kan je een andere simkaart testen in je eigen telefoon.
Geef je door of het helpt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.