Skip to main content
antwoord

Krijg melding geen sim-kaart, wat nu?

  • July 11, 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

IK krijg regelmatig  de melding geen sim-kaart geplaatst. pas als ik restart kan ik dan weer verder 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @foeke,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat de sim niet helemaal werkt.

Mogelijk is je sim of je simkaartslot beschadigd. Ervaar je hetzelfde probleem als je de sim in een ander toestel stopt? Indien dat het geval is ligt het aan je simkaart en kan ik een nieuwe opsturen.

Wil je mij dan een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • July 12, 2024

Hoi @foeke,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat de sim niet helemaal werkt.

Mogelijk is je sim of je simkaartslot beschadigd. Ervaar je hetzelfde probleem als je de sim in een ander toestel stopt? Indien dat het geval is ligt het aan je simkaart en kan ik een nieuwe opsturen.

Wil je mij dan een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley