.

Beantwoord

Krijg ik een trio simkaart als ik een standaard heb besteld?

  • 29 December 2014
  • 6 reacties
  • 781 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
In de FAQs vertellen jullie dat je nu altijd een trio-simkaart stuurt, maar bij het bestellen kwam toch de vraag welke je wilt. DIt is wat verwarrend Ik heb toen standaard aangevinkt, maar ik heb een micro sd nodig en wil wel zeker weten dat ik die nu krijg.
icon

Beste antwoord door RicoK 29 December 2014, 12:56

Bekijk originele reactie

6 reacties


ik heb een micro sd nodig en wil wel zeker weten dat ik die nu krijg.

Voor de zekerheid lijkt het me goed dit te melden.
Duo simkaart = standaard + micro. (Situatie voorheen)
Trio simkaart = standaard +micro + nano.
Van groot  naar      klein.
De micro hoef je er uit te drukken.(uit standaard sim)

sd is geheugenkaart,  maar dat zal je wel bekend zijn. 😕
 
Groet,
Friesian
Hoi Friesian, het maakt mij niet uit of ik een duo of trio krijg, als ik die micro er maar uit kan drukken. Mijn huidige kaart heeft dat niet en in mijn nieuwe telefoon past die dus niet.
Dan ga ik er vanuit dat het goed komt. :o
(en ja, dat is me bekend)
Reputatie 7
......(en ja, dat is me bekend)

Fijn zo, want een micro sd, zoals jij het vermeldt in je vraag, is natuurlijk wel héél iets anders dan een micro sim. Probeer maar eens te bellen met beiden...:D.

Het komt goed. De huidige standaard sim is een sim waar je zowel een micro als een nano sim uit kunt drukken. Deze huidige generatie simkaarten wordt uitgegeven sinds oktober van dit jaar.
beiden bedankt voor de antwoorden
de micro sd past wel in mn nieuwe telefoon (ik haal de termen nog wel eens door elkaar idd 🙂
Het wordt pas interessant wanneer je de microsd in de telefoon en de simkaart (niet) in een mp4 player doet... :D:p
Reputatie 3
Badge +7
Hoi AnneM,

Welkom op het forum.

Ik zie dat je vraag uitgebreid is beantwoord door Friesian en RicoK.

Je ontvangt een 3-in-1 simkaart waarbij je de gewenste formaat (micro) uit kunt drukken.

De nieuwe simkaart is gisteren verstuurd. Binnen enkele dagen kan je deze verwachten :)


@Friesian en RicoK, erg bedankt voor jullie antwoorden 🙂

Reageer