Skip to main content
Ik heb sinds kort een nieuwe Samsung telefoon die een kleinere simkaart nodig heeft dan mijn oudere telefoon. De simkaart van mijn vorige telefoon was van simyo, maar dit is geen 3-in-1 simkaart, die ik wel nodig heb voor mijn nieuwe telefoon. Ook wil ik nu overstappen van een prepaid abonnement naar een sim only abonnement. Moet ik nu een nieuwe simkaart bestellen of kan dit bij mijn abonnement worden bijgeleverd?
Bij prepaid naar sim only zul je geen nieuwe simkaart ontvangen. Andersom wel, maar dat weet ik niet 100% zeker.



Je zult dus hoe dan ook via je Mijn Simyo een vervangende (3-in-1) simkaart a eenmalig EUR 5,00 moeten aanvragen.
Hoi CasperS,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gescoord! Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een nieuwe simkaart wilt zodat je de telefoon kunt gebruiken met je Simyo aansluiting.



Het antwoord van RicoK klopt helemaal. Bij de overstap van Prepaid naar Sim Only krijg je geen nieuwe simkaart. Andersom krijg je dit wel, omdat je dan een volledig nieuwe bestelling zal moeten plaatsen. Je hebt ondertussen al een nieuwe simkaart besteld zie ik. Deze zal zo snel mogelijk bij je op de mat vallen. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Als laatste zal je zien dat ik je forumnaam aangepast heb. Het is niet helemaal de bedoeling om Simyo in je naam te zetten. Dit kan voor verwarring zorgen 🙂 Mocht je liever een andere naam willen, laat het dan even weten. Ik pas het dan alsnog aan.



@RicoK, wat heb ik je gemist op het forum! Wederom bedankt voor je antwoord.



Groetjes,

Angela

Reageer