Skip to main content

.

Beantwoord

Krijg de melding 'Deze telefoon heeft geen eSIM', hoe kan dit?

  • 26 July 2024
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone 15, een prepaid eSIM aangevraagd bij simyo en log nu in op de app om de eSIM te activeren. 

Enige wat ik krijg is de knop: Aan de slag. Ik klik erop en dan krijg ik de melding:
“Deze telefoon heeft geen eSIM”

Wat natuurlijk niet klopt. Herkent iemand dit?

 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Quake,

Bedankt voor je bericht.

Wat gek dat je deze melding ontvangt. Heb je voor mij een screenshot van deze melding. Blijf je de melding ontvangen als je de app verwijderd en opnieuw download?

Is je toestel gekocht in Nederland? Na welke stap ontvang je de melding?

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 592 reacties
  • antwoord
  • 26 juli 2024

Hoi @Quake,

Bedankt voor je bericht.

Wat gek dat je deze melding ontvangt. Heb je voor mij een screenshot van deze melding. Blijf je de melding ontvangen als je de app verwijderd en opnieuw download?

Is je toestel gekocht in Nederland? Na welke stap ontvang je de melding?

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley


  • Beginner
  • 7 reacties
  • 1 augustus 2024

Kon niet meer reageren met mijn oude forum account aangezien mijn nummer verhuist is. 

Kan het zijn dat the simyo app nog niet klaar is voor iOS 18? misschien is het feedback voor de ontwikkelaars. Dit zijn de schermen die ik krijg. NL iPhone 15 iOS18 Public Beta 2

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1605 reacties
  • 1 augustus 2024

Hoi @Qasie,

Bedankt voor de screenshots! Ik heb dit even intern doorgezet voor onderzoek. Zodra ik een terugkoppeling heb zal ik contact met je opnemen. 

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • 7 reacties
  • 5 augustus 2024

Probleem zit hem inderdaad in het feit dat de simyo app nog niet klaar is voor IOS18. 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1605 reacties
  • 7 augustus 2024

Hoi @Qasie,

Mag ik vragen waarom je dit denkt? Dan kan ik dit intern ook delen en navraag doen. Bedankt!

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • 7 reacties
  • 23 augustus 2024

Ik had iOS 18 beta op mijn telefoon waarbij het activeren niet lukte, deze toen terug gezet naar iOS 17 en daar mee werkte het wel.


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 592 reacties
  • 23 augustus 2024

Hoi @Qasie,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat het is gelukt met de andere IOS versie. 

Groetjes,
Ashley


  • Beginner
  • 7 reacties
  • 23 augustus 2024

Bedankt, daarmee is het natuurlijk nog niet opgelost, iOS 18 komt waarschijnlijk rond 16 sept. uit. Dus waarschijnlijk nog steeds goed om te checken met de app developers.


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 592 reacties
  • 23 augustus 2024

Hoi @Qasie,

Bedankt voor je reactie. 

Dit is intern doorgezet en wordt naar gekeken.

Hopelijk is dit probleem op tijd opgelost. 😊

Groetjes,
Ashley