Skip to main content
Vreemd hoor, ik kan niemand bellen, want dan blijkt dat ik alleen een noodoproep kan doen. Maar als ik iemand uit mijn telefoonboek bel zoals mezelf, dan kan het wel.

Nu is natuurlijk de vraag hoe dat kan? Want ik bel weleens mensen die niet in het telefoonboek op mijn telefoon staat.



Is er een truc omdat te verhelpen, of moet er een nieuwe simkaart in mijn toestel? Die is overigens al zo'n 5 jaar oud,den ook mijn telefoon (een LG GS101 die nog uit de Simyo telefoonwinkel komt zou moeten worden vernieuw, maar werkt nog prima!

Zou het aan de simkaart liggen, denkt u?
Hoi gertini, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je telefoon aangeeft dat je enkel noodoproepen kunt plegen. Mijn collega van het e-mailteam heeft je al het advies gegeven om de simkaart eens in een andere telefoon te testen, om te zien of je deze melding ook in die telefoon krijgt. Op deze manier kun je namelijk achterhalen of het aan de simkaart ligt, of aan de telefoon 🙂.



Daarnaast heeft hij je simkaart opnieuw aangemeld bij het KPN netwerk. Dit helpt ook wel eens tegen deze foutmelding.



Heb je de bovenstaande tests al uitgevoerd?



Groetjes, Tiury
Opnieuw aangemeld en het werkt! Hartelijk dank voor de assistentie. Ik kan weer bellen!
Hoi Gertini,



Wat goed om te zien! Fijn dat je ons nog even hebt laten weten hoe het afgelopen is 🙂 Graag gedaan namens Tiury uiteraard.



Als je verder nog vragen hebt, laat het dan even weten. We helpen je dan graag verder.



Groetjes,

Angela

Reageer