.

Beantwoord

Kosten vervangende simkaart staan twee keer op Mijn Simyo, hoe kan dit?

  • 19 October 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo,

Vandaag is mijn telefoon gestolen met daarin mijn simkaart. Deze had ik vandaag al snel geblokkeerd. Vervolgens had ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Maar ik denk dat de kosten hiervoor dubbel zijn gerekend? Ik heb op het overzicht deze maand €20 euro kosten waarvan €5,- voor de vervangende simkaart. Maar wanneer ik op kosten klik, staat er dat ik deze maand €25 aan kosten heb en 2x €5,- voor de vervangende simkaart. Wat is hier aan de hand?

Graag spoedig antwoord,

Bram F.
icon

Beste antwoord door Naomi 20 October 2015, 12:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi bramf1999, welkom op het Simyo forum!

Sorry voor de verwarring. Op dit moment is er een weergavefout die de kosten voor een simkaart niet goed weergeven. Je ziet inderdaad twee keer aan kosten staan, terwijl hij één keer in rekening is gebracht. Mijn collega's van IT zijn er mee bezig om het weer goed op Mijn Simyo weer te geven. Bij deze heb je in ieder geval een bevestiging dat het één keer in rekening is gebracht :)

Heb ik je vraag beantwoord?
Nu een maand later is het probleem nog steeds niet opgelost. Ook ik vind dit 2x in het gebruikers overzicht.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi 4844shila,

Hmm, dat is vervelend...

We zijn er nog heel hard mee bezig om dit op te lossen. Je hoeft de simkaart maar 1x te betalen. Ik zie namelijk dat 'ie ook maar 1x besteld is. Je hoeft je daar echt geen zorgen over te maken.

Heb je er verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

Reageer