.

Beantwoord

Kosten nano-simkaart bij nieuw abonnement

  • 19 October 2013
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Ik heb een paar maanden geleden een nieuw Simyo-abonnement afgesloten, dat deze week actief wordt. Ik heb hiervoor een nano-sim aangevraagd. Nu zie ik vandaag op mijn (tweede) factuur dat hiervoor 5 euro in rekening is gebracht. Ik dacht dat dit gratis was voor nieuwe abonnees?
icon

Beste antwoord door Charlene 21 October 2013, 12:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Hallo Eeeric,

Ik heb zelf ook een nano-sim, deze is naar mijn weten ook niet gefactureerd. Wellicht even bellen met de klantenservice wat ze onder die €5,- euro verstaan.
Zij kunnen dit voor je nakijken, en misschien crediteren als dit een fout is van Simyo.

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een paar maanden geleden een nieuw Simyo-abonnement afgesloten, dat deze week actief wordt. Ik heb hiervoor een nano-sim aangevraagd. Nu zie ik vandaag op mijn (tweede) factuur dat hiervoor 5 euro in rekening is gebracht. Ik dacht dat dit gratis was voor nieuwe abonnees?

De nano sim is inderdaad gratis (geworden) voor nieuwe klanten. Waarschijnlijk heb jij jouw abonnement afgesloten toen er nog voor betaald moest worden. Vermoed ik.
Ik heb het abonnement eind augustus afgesloten (met nummerbehoud). Ik wacht wel even af wat de reactie van de klantenservice is. Ik ga er van uit dat de kaart ook gratis is voor mij, want mijn abonnement gaat pas deze week in.
Badge +8
Ik heb een paar maanden geleden een nieuw Simyo-abonnement afgesloten, dat deze week actief wordt. Ik heb hiervoor een nano-sim aangevraagd. Nu zie ik vandaag op mijn (tweede) factuur dat hiervoor 5 euro in rekening is gebracht. Ik dacht dat dit gratis was voor nieuwe abonnees?

Hoi Eeeric,

Dat klopt de nano sim is gratis voor nieuwe klanten. Het verrekenen voor nieuwe klanten op de factuur ging automatisch. Sinds een tijdje is het echter mogelijk om al bij de bestelling de nano te kiezen. Misschien dat het daarom nu niet automatisch is gebeurd. Ik ga het voor je in orde maken.

Groetjes,
Charlene

Reageer