Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieKosten nano-simkaart bij nieuw abonnement
Ik heb een paar maanden geleden een nieuw Simyo-abonnement afgesloten, dat deze week actief wordt. Ik heb hiervoor een nano-sim aangevraagd. Nu zie ik vandaag op mijn (tweede) factuur dat hiervoor 5 euro in rekening is gebracht. Ik dacht dat dit gratis was voor nieuwe abonnees?
+1
Hallo Eeeric,
Ik heb zelf ook een nano-sim, deze is naar mijn weten ook niet gefactureerd. Wellicht even bellen met de klantenservice wat ze onder die €5,- euro verstaan.
Zij kunnen dit voor je nakijken, en misschien crediteren als dit een fout is van Simyo.
Succes ermee!
Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen
Ik heb zelf ook een nano-sim, deze is naar mijn weten ook niet gefactureerd. Wellicht even bellen met de klantenservice wat ze onder die €5,- euro verstaan.
Zij kunnen dit voor je nakijken, en misschien crediteren als dit een fout is van Simyo.
Succes ermee!
Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen
De nano sim is inderdaad gratis (geworden) voor nieuwe klanten. Waarschijnlijk heb jij jouw abonnement afgesloten toen er nog voor betaald moest worden. Vermoed ik.
Ik heb het abonnement eind augustus afgesloten (met nummerbehoud). Ik wacht wel even af wat de reactie van de klantenservice is. Ik ga er van uit dat de kaart ook gratis is voor mij, want mijn abonnement gaat pas deze week in.
Hoi Eeeric,
Dat klopt de nano sim is gratis voor nieuwe klanten. Het verrekenen voor nieuwe klanten op de factuur ging automatisch. Sinds een tijdje is het echter mogelijk om al bij de bestelling de nano te kiezen. Misschien dat het daarom nu niet automatisch is gebeurd. Ik ga het voor je in orde maken.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.