.

Beantwoord

Komt de vervangende simkaart naar mijn nieuwe adres?

  • 26 September 2014
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb geen flauw idee of ik deze vraag hier kan stellen hoor. Maar vandaag een paar uurtjes geleden heb ik een vervangende simkaart aangevraagd, namelijk een nano kaart voor mijn nieuwe telefoon. Ik kwam er alleen zojuist achter dat mijn oude adres nog in jullie systeem stond, dus die heb ik nu pas snel veranderd. Mijn vraag is of jullie er voor kunnen zorgen dat mijn nieuwe nanosimkaart dus nu wel naar mijn nieuwe adres wordt gestuurd? Hopelijk  hoor ik snel van jullie! Thanks.
icon

Beste antwoord door Charlene 29 September 2014, 10:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Lnz,

Welkom op het forum 🙂
Je mag elke vraag hier op het forum stellen. Houd er wel rekening mee dat de gemiddelde reactietijd 1 werkdag is. Dus als je een heel dringende vraag hebt, dan pak je beter de telefoon of bereik je ons via Twitter.
Ik heb je vraag even naar het Simkaart forum verplaatst, omdat je vraag daar over gaat 🙂

Ik zie je adreswijziging staan, na de bestelling van de simkaart. En ik zie dat je simkaart vandaag is verzonden. Het zou kunnen dat deze naar je gewijzigde adres is gegaan. Ik raad je dus aan om morgen de post even af te wachten. Als er dan niks bij zit, dan vrees ik dat je sim richting je oude adres gegaan is.
Laat je dat hier dan even weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer