Skip to main content

.

Ik vind het jammer dat je in de wacht gezet wordt voor meer dan 30 min of langer (ik heb daarna opgehangen). dit heb ik 2 keer geprobeerd zonder resultaat. daarna Whatsapp geprobeerd met het zelfde resultaat. gevolg ik ben nog steeds niet geholpen. Misschien helpt Social media, Facebook of zoiets voor de klachten. Hebben jullie van Simyo maar 1 medewerker op de helpdesk??? 

Als je een beetje sneller geholpen wilt worden op het forum moet je beginnen met het probleem uit te leggen. Nu kan een moderator niet echt helpen.


Hoi @lubb,

Bedankt voor je bericht. Wij ervaren momenteel een enorm drukke periode waardoor onze responstijd op meerdere kanalen langer kan duren dan je misschien gewend bent van ons. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, dit is voor ons ook niet ideaal. Onze excuses hiervoor.

Ik hoor graag van je waarmee ik je kan helpen, dat is nu namelijk nog niet duidelijk.

Groetjes,
Roeqajja