Skip to main content

.

Vandaag op advies van Simyo mijn esim opnieuw geinstalleerd en vervolgens al 1,5 uur niet bereikbaar.

Continu ‘geen service’.

Iphone 11. Tot anderhalfuur geleden geen problemen.

Lekker is dit!

Hoi @Mikesss,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je jouw eSIM niet werkend krijgt. Ik zou graag met je willen meekijken naar een oplossing. Heb je al geprobeerd om je internet handmatig in te stellen? Zo niet, wil ik je vragen om deze instructies te volgen: Internet handmatig instellen op Samsung of Android. Als het hierna nog niet werkt, hoor ik het graag. Dan kijken we samen naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Een dag geen bereik gehad en toen plots wel weer.

Wel een hele avond voor de gek gehouden door een stel kleuters van jullie whatsapp account.

-Sorry we kunnen u niet helpen.

-Ja er zijn problemen met de Iphone 11 maar we werken hard.

-6 x achter elkaar de esim opnieuw installeren.

-Ja heel veel klanten met en Iphone kunnen niet bellen. 

-Technische dienst wordt niet ingeschakeld.

Echt schandalig.

Hoi @Mikesss,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Onze oprechte excuses hiervoor. 

Het klopt inderdaad dat er op dit moment een netwerk issue speelt bij veel klanten die gebruik maken van een iPhone 11. De technische dienst is hiervan op de hoogte en zijn al een tijdje bezig om dit probleem op te lossen. Helaas blijkt dat nog niet zo eenvoudig. 

Uit je bericht begrijp ik dat je inmiddels weer bereik hebt, fijn dat het weer werkt! 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Reageer