hallo,
M'n vriend (die altijd onderweg is) heeft sinds woensdag een andere telefoon in gebruik. Alles goed en wel, maar sinds vanmorgen krijgt hij voortdurend de melding "kan simkaart niet lezen, opnieuw opstarten". Na het opnieuw opstarten werkt alles gewoon weer. Iemand enig idee waar dit door komt?? En hoe dit opgelost kan worden??
Nog even een aanvulling. ik heb 4G ook aangezet, maar de telefoon daar (nog) niet op aan kunnen passen, omdat mijn vriend nog altijd onderweg is en hij niet zo handig is met dingen om te zetten. Toen ik de simkaart erin deed, gaf het netwerk ook al direct 4G aan, terwijl ik dat pas 's avonds heb geactiveerd. Kan dit er ook mee te maken hebben?
Alvast bedankt.
Bladzijde 2 / 2
Hoi,
Gisteravond dus de nieuwe simkaart geplaatst en geactiveerd. Allemaal gelukt. Ik krijg alleen zojuist een berichtje dat het probleem dus nog niet is opgelost..... Zojuist verscheen er weer de melding "kan simkaart niet lezen, opnieuw opstarten".... Blijkbaar heeft een dikkere simkaart het probleem dus niet opgelost..
Gisteravond dus de nieuwe simkaart geplaatst en geactiveerd. Allemaal gelukt. Ik krijg alleen zojuist een berichtje dat het probleem dus nog niet is opgelost..... Zojuist verscheen er weer de melding "kan simkaart niet lezen, opnieuw opstarten".... Blijkbaar heeft een dikkere simkaart het probleem dus niet opgelost..
Hoi Eshter1971,
Ja we zijn elke werkdag tot 20:00 uur te bereiken. Volgens mij is het al gelukt omdat ik bij je aansluiting zie dat je simkaart actief is, klopt dat?
Groetjes,
Caspar
Ja we zijn elke werkdag tot 20:00 uur te bereiken. Volgens mij is het al gelukt omdat ik bij je aansluiting zie dat je simkaart actief is, klopt dat?
Groetjes,
Caspar
het plaatsen en activeren van de nieuwe simkaart is inderdaad wel gelukt. Helaas is het probleem echter niet opgelost!!
Nogal altijd verschijnt de melding dat de simkaart niet gelezen kan worden. en dan kan je niet anders dan de telefoon opnieuw opstarten. Dit gebeurt soms wel 10 x op een dag. Soms vaker, soms terwijl we bellen, soms terwijl er niets gebeurt. Heel vervelend dus!!
Nogal altijd verschijnt de melding dat de simkaart niet gelezen kan worden. en dan kan je niet anders dan de telefoon opnieuw opstarten. Dit gebeurt soms wel 10 x op een dag. Soms vaker, soms terwijl we bellen, soms terwijl er niets gebeurt. Heel vervelend dus!!
Hoi Esther1971,
Wat ontzettend vervelend dat het probleem hiermee niet is opgelost! 😞 Jammer! Wil jij deze nieuwe simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen om te controleren of 'ie het daarin wel zou doen? Met die informatie kunnen we dan verder!
Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Jihane
Wat ontzettend vervelend dat het probleem hiermee niet is opgelost! 😞 Jammer! Wil jij deze nieuwe simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen om te controleren of 'ie het daarin wel zou doen? Met die informatie kunnen we dan verder!
Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Jihane
Dat gaat nu helaas niet. Omdat ik de telefoon niet in mijn bezit heb. Dat heb ik al eerder aangegeven. Overigens denk ik ook niet dat je dat direct kunt zien. Deze klachten zijn er niet de hele dag door. Soms gaat het 3 uur achter elkaar goed en soms gaat het 3 uur achter elkaar mis.
Groetjes
Esther
Groetjes
Esther
Hoi Esther,
Jammer dat je het op dit moment niet kan testen. Hopelijk binnenkort wel!
Ik snap heel goed wat je bedoelt, het is daarom handig als je het bijvoorbeeld een hele dag test. Ik heb verder je nieuwe simkaart gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien. Hopelijk dat dat nog helpt!
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Caspar
Jammer dat je het op dit moment niet kan testen. Hopelijk binnenkort wel!
Ik snap heel goed wat je bedoelt, het is daarom handig als je het bijvoorbeeld een hele dag test. Ik heb verder je nieuwe simkaart gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien. Hopelijk dat dat nog helpt!
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Caspar
Hallo, even weer een berichtje. Sinds afgelopen dinsdagavond de simkaart in een andere telefoon gedaan en vooralsnog lijkt het goed te gaan. Enig nadeel is wel, dat ik in mijn bundel 4G heb en hier dus voor betaal, echter ondersteund de andere telefoon geen 4G en dus betaal ik deze maand voor een bundel die ik niet gebruik.. Kan dit nog aangepast worden? Ik hoor graag. Alvast bedankt.
Groetjes
Esther
Groetjes
Esther
Hoi Esther1971,
Wat fijn dat het in een andere telefoon wel goed gaat! Wel jammer dat je nu geen gebruik meer kunt maken van je 4G abonnement :(
Wil je daarom je 4G bundel stopzetten via Mijn Simyo? Dan heb je per 1 december geen 4G bundel meer. Dan wil ik je graag tegemoetkomen door de 4G kosten voor de maand november te vergoeden. Vind je dit een goed idee?
Groetjes,
Samantha
Wat fijn dat het in een andere telefoon wel goed gaat! Wel jammer dat je nu geen gebruik meer kunt maken van je 4G abonnement :(
Wil je daarom je 4G bundel stopzetten via Mijn Simyo? Dan heb je per 1 december geen 4G bundel meer. Dan wil ik je graag tegemoetkomen door de 4G kosten voor de maand november te vergoeden. Vind je dit een goed idee?
Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,
Ja, dat zou een fijne oplossing zijn! Want om nou 5 euro te betalen voor een dienst die ik niet gebruik, vind ik ook erg zonde. Moet ik de bundel zelf stopzetten of doen jullie dat?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Esther
Ja, dat zou een fijne oplossing zijn! Want om nou 5 euro te betalen voor een dienst die ik niet gebruik, vind ik ook erg zonde. Moet ik de bundel zelf stopzetten of doen jullie dat?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Esther
Hoi Esther,
Mooi dat je het een goede oplossing vind. Ik heb ervoor gezorgd dat de € 5,- voor de 4G bundel wordt vergoed!
Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik het graag van je :)
Groetjes,
Caspar
Mooi dat je het een goede oplossing vind. Ik heb ervoor gezorgd dat de € 5,- voor de 4G bundel wordt vergoed!
Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik het graag van je :)
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.