Skip to main content
ik dacht dat ik online een vervangende (ander formaat) simkaart had besteld, maar ik zie nog niets gewijzigd in mijn saldo tegoed.

ook geen e-mail bevestiging ontvangen.

is dan mogelijk de bestelling niet aangekomen en moet ik dat nu opnieuw doen? of duurt dat een aantal dagen?



alvast bedankt voor het antwoord.:)
was kennelijk te ongeduldig - bestelling is in behandeling genomen want er is

€ 5,00 afgeschreven.

kennelijk komt er geen e-mail bevestiging.
Hoi focus2,



Fijn dat je laat weten dat het inmiddels wel van je tegoed is afgegaan. Ik heb het ook even voor je nagekeken, de simkaart is verstuurd en heb je waarschijnlijk vandaag in de bus gekregen.

Laat je even weten of dat ook zo is?

Aan een bevestigings-email bij de bestelling van een simkaart wordt gewerkt. Dat is inderdaad wel zo handig :)



Groetjes, Charlene
hoi Charlene,



nieuwe sim-kaart is vanmiddag in prima conditie ontangen.

installatie (activering) zonder problemen kunnen uitvoeren.

goed om te weten dat het een aantal uren duurt voordat je kunt bellen.

ook hierin was ik iets te ongeduldig. -wat leren we er van?

geduld is ook hier een goede zaak.:)
Hoi focus2,



Bedankt voor het laten weten:) Heb je na de activatie even moeten wachten? Vaak kun je meteen aan de slag, maar soms duurt het inderdaad even voor de activatie is afgerond. Maar geduld blijft in veel situaties inderdaad een schone zaak. :)



Mocht je weer eens een vraag hebben, zien we je dan weer op het forum?



Groetjes, Charlene

Reageer