Skip to main content
Ik ben niet meer bereikbaar. De beller krijgt de tekst te horen, dat het nummer net bereikbaar is. Netwerk is gewoon actief. Ik kan wel zelf bellen.
Aanvulling: Ik heb een sim-only en zit nog ruim binnen mijn bundel.
Aanvulling: Ik heb een sim-only en zit nog ruim binnen mijn bundel.

Al zou je prepaid hebben maakt geen verschil.

Lees dit topic even, kan zijn dat moderator reageert met dezelfde methode om op te lossen.

https://forum.simyo.nl/bellen-85/niet-worden-gebeld-maar-zelf-bellen-dat-21921

Bij geluk krijg je reactie in het weekend, mod team is niet aanwezig in weekend.

Reactie moderator, binnen 24 uur op werkdagen.

Komt goed.....
Niks bijzonders gedaan, maar hij doet het weer. Evengoed bedankt voor je reactie.
Niks bijzonders gedaan, maar hij doet het weer. Evengoed bedankt voor je reactie.

Weet je Bearke, je kunt dan deze reactie op pc/tablet o.a. aangeven als Beste antwoord.

**Niet ondenkbeeldig dat jij dan ook wordt vermeld in de liga van behulpzame gebruikers..

Fijn dat je het meldt, jij ook bedankt !🆒
Hoi Bearke, welkom op het Simyo forum!



Top dat het is opgelost. Het kan soms helpen als je je telefoon uit- en aandoet. Daarbij kun je ook het KPN netwerk handmatig selecteren in je telefoon. Ik ben in ieder geval blij dat je weer kan bellen :$



Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum.



@Friesian; dankjewel voor je hulp 😃

zojuist 50 minuten aan de telefoon geweest met Simyo. Vorige week overgestapt en e-sim geactiveerd. Blijkt dat men mij niet kan bereiken en gelijk de voicemail krijgt. Alles is al geprobeerd. Nu is de zaak doorgezet naar een speciale afdeling? die binnen 2 dagen gaat reageren. Hoe is het mogelijk, niet bereikbaar zijn in deze tijd. Ik baal hier stevig van.

Ook mijn man is vorige week overgestapt. Heeft vanmiddag ineens een random gesprek van iemand anders door zijn gesprek heen?

En dat is de beste uit de test van de Consumentenbond? Ik begin het me af te vragen. Overigens is er geen ander afdeling telefonisch bereikbaar dus moet ik maar zien hoe ze dit gaan oplossen.

 


Hoi @MoniqueG,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je niet te bereiken bent en dat je belletjes meteen naar de voicemail gaan! Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee of ik het proces eventueel kan versnellen 🙂.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer