.

Vraag

Kan niet bellen om administratieve redenen

  • 5 October 2012
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Hallo vriendjes van Simyo,

Ik heb van jullie onlangs een nano simkaart ontvangen, deze heb ik netjes geactiveerd via jullie site. Ik ontving de volgende dag een SMS dat ik de simkaart moest vervangen, dit deed ik vervolgens en met de nieuwe pincode die ik op "Mijn simyo" kon terugvinden kon ik verbinding maken, althans dat dacht ik. Mijn iPhone gaf netjes aan netwerk te hebben van KPN NL en ik dacht dus dat het allemaal werkte, tot ik 's avonds iemand probeerde te bellen. Om administratieve redenen kan ik niet bellen!

Nu wou ik mijn oude simkaart weer gebruiken, maar die is tot overmaat van ramp al niet meer in gebruik en kan geen verbinding meer maken met een netwerk. Ja, ik heb de telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart, ja al mijn facturen zijn volgens mij netjes automatisch afgeschreven, nee ik heb niet absurd hoge kosten de laatste tijd... kortom: ik weet niet wat ik fout doe, maar ik loop wel een hoop werk op deze manier mis.

Nu hang ik al tientallen minuten aan de telefoon, maar een medewerker krijg ik helaas niet te pakken, vandaar dat ik het op deze manier probeer. 

Ik hoop dat jullie me hier wel snel kunnen helpen, want ook op Twitter zit er niet echt vaart achter heb ik het idee. 

Groeten,
Rogier

2 reacties

Ik ben inmiddels via twitter geholpen, via de telefoon heb ik na een uur nog steeds geen medewerker gesproken. 
Badge +2
Beste Rogier!,

Dat is fijn om te horen. Als je nog vragen hebt kan je ze altijd stellen. HEt is inderdaad heel erg druk laatste tijd. Wij zij n ermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes,

Arie

Reageer