.

Beantwoord

kan niet bellen na activeren

  • 17 July 2013
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Hallo

Ik had een vervangende simkaart aangevraagd ivm diefstal
alles netjes laten blokkeren en binnen 2 dagen had ik me nieuwe simkaart netjes ontvangen ( dank je wel daarvoor , snelle levering )

vervolgens online geactiveerd , pincode en alles doet het gewoon ( duurde even voordat de simkaart een netwerk kon accepteren )

maar nu wil ik bellen en krijg ik te horen dat me nummer door administratieve buiten gebruik gesteld ?

weet niet of jullie hem nog moeten activeren ( bij deze aub )

groetjes bart
icon

Beste antwoord door Scotsman 17 July 2013, 22:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een simkaart die een kaart vervangt die is gestolen en geblokkeerd is ook geblokkeerd. D.m.v. een telefoontje met de klantenservice kan de blokkade worden opgeheven.
Badge +8
Hallo

Ik had een vervangende simkaart aangevraagd ivm diefstal
alles netjes laten blokkeren en binnen 2 dagen had ik me nieuwe simkaart netjes ontvangen ( dank je wel daarvoor , snelle levering )

vervolgens online geactiveerd , pincode en alles doet het gewoon ( duurde even voordat de simkaart een netwerk kon accepteren )

maar nu wil ik bellen en krijg ik te horen dat me nummer door administratieve buiten gebruik gesteld ?

weet niet of jullie hem nog moeten activeren ( bij deze aub )

groetjes bart



Hoi gewoonbart,

Welkom op het forum :)
Scotsman heeft je al beantwoord, zie ik. En ik heb de blokkade voor je verwijderd.
Wanneer je je toestel even uitschakelt en dan na een tijdje weer aanzet, kun je weer bellen 🆒

Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes,
Charlene
Ja top wou vandaag bellen maar was al niet nodig.

bedankt !!!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven gewoonbart.

Reageer