Skip to main content
Goeiemorgen,



Sinds vandaag heeft simyo mijn nummer overgezet, heb nummerbehoud geselecteerd.



Ik kan niet bellen en internetten. Als ik bel krijg ik te horen: uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld







mvg
Misschien handig om eerst even snel je nummer weg te halen :eek:
Nummer portering gebeurd aan het einde van de dag, probeer vanavond even je toestel uit en weer aan te zetten zodat je telefoon zich op het netwerk kan aanmelden.
Het komt toch niet door al dat vuurwerk in de lucht ofzo he 😛
Hi Jesse074, welkom op het Simyo forum en gelukkig nieuwjaar :)



Ik zie in je gegevens dat je ook al mailcontact hebt gehad met een collega van me, en zij heeft je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk.

Verbruik zie ik ook al, dus ik ga aannemen dat alles inmiddels werkt.



De reden dat je nog niet meteen kon bellen en internetten was omdat je op de dag van nummerbehoud je simkaart hebt geactiveerd. Dit zijn 2 vrij ingrijpende processen en als die gelijk lopen, komen ze in de knel... Daarom sturen we ook altijd een mailtje met de vraag of je uiterlijk 1 dag van te voren wilt activeren.





Martijn®️; dank voor het meedenken en jij ook; gelukkig nieuwjaar 😃

Reageer