.

Beantwoord

Kan niet Bellen

  • 29 January 2013
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Sinds gisteren mijn Simyo kaart geactiveerd, ook was dat de datum dat mijn nummer was overgezet, maar krijg nu de melding dat ik niet kan bellen vanwege administratieve redenen??

Graag hulp
icon

Beste antwoord door Wayne 30 January 2013, 15:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Hoi wouter202,

Zojuist heb ik jouw simkaart gereset. Ik raad je aan je toestel uit- en aan te zetten, waarna je hier weer gebruik van kunt maken.
Welkom op het forum @Simone,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Goed om te horen dat alles naar behoren werkt!


Ik heb het zelfde probleem zou u het voor mij ook kunnen oplossen?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum @Simone,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Goed om te horen dat alles naar behoren werkt!
Herstel.....Hij doet het  top thanks !

Reageer