Skip to main content

.

Ik kan mij niet aanmelden op het KPN netwerk en heb ook al enkele weken geen verbinding (kan niet gebeld worden). Ik heb genoeg beltegoed, een abonnement etc. Nu zag ik in een topic van 3 maanden geleden dat een reset van de SIM kaart kan helpen:

Zojuist heb ik meegekeken op de aansluiting en zie ik dat de simkaart actief is en dat er inderdaad voldoende tegoed opstaat. Ik heb meteen even een reset uitgevoerd op de simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk. 

Kunt u dit uitvooeren?

Hi @Soleil,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet gebeld kan worden!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. De reden dat het bellen niet lukt is waarschijnlijk omdat je een verouderde simkaart hebt. Om deze reden heeft mijn collega een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Zodra je deze binnen hebt kun je deze activeren via Mijn Simyo 🙂.

Groetjes,
Roeqajja