.

Beantwoord

Kan nano-sim niet via selfservice activeren

  • 7 January 2013
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Functie is niet binnen Selfservice aanwezig. Ben nu niet bereikbaar en hoop dat jullie snel kunnen helpen.

c.w.
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 18:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Na 4 keer opnieuw gebeld (nadat telkens na zo'n 10 minuten de verbinding verbroken werd) eindelijk een medewerker aan de lijn. SIM zou nu met een kwartier actief moeten zijn. Nou, slechts een halve dag onbereikbaar geweest. Had erger gekund. Wel jammer van de verloren tijd.

Vraag: waarom staat deze functie niet op de website?

c.w.
Badge
Ik moet het 'simyo-kwartier' maar niet te letterlijk nemen, vrees ik...

c.w.
Badge +1
Hoi C.w.,

Ik zie dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. Het probleem is verholpen.

Reageer