.

Beantwoord

Kan mijn volledige simkaart nr. gemaild worden?

  • 16 August 2015
  • 9 reacties
  • 221 Bekeken

Beste,

Kan mijn volledige simkaart nr. gemaild worden?
Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 14:57

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als het goed is zie je het nummer van je simkaart op Mijn Simyo, onder Instellingen.
Dat is toch helemaal niet nodig, beste Marc o.
Mijn Simyo......instellingen........simkaart, daar staat het gewenste.

@Scotsman
Toeval bestaat, lijkt het wel.:)
Beste,

Helaas is het nr. wat ik zie niet lang genoeg om een overstap te maken naar een andere provider. (dit had ik zelf wel gezien hoor... ).
Ik heb dan een langer simkaart nr. nodig en deze bestaat, maar staat niet onder de instellingen.
Zie elders in het forum.

Ik wacht even af wat ik in de mail toegezonden krijg.

Groet,

Marc
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Marc o,

Het simkaart nummer wat je ziet in Mijn Simyo heb je nodig voor het porteren van je nummer.
Reputatie 7
Badge +9
Volgens dit topic https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/waar-mijn-correcte-simkaartnummer-ivm-overstap-naar-ben-28761 moet je contact opnemen met de nieuwe provider (alhoewel..... waarom zou je weggaan?)
Marc gaat vast en zeker over naar BEN. En bij BEN hebben ze een probleem met het accepteren met de 8 cijferige simkaartnummers die KPN en SImyo etc. gebruiken. Ze weten er van maar lossen het niet op.

Marc, dient dus met hun hierover contact op te nemen.

Maar wat is de reden van de overstap?

Mocht je naar BEN overstappen, dan vind ik hun laksheid om hun nummerbehoud probleem op te lossen al geen goed voornemen.. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Beste,

Kan mijn volledige simkaart nr. gemaild worden?
Alvast dank!


Hoi Marc o,

Welkom op het Simyo Forum!

Je bent al van enorm veel informatie voorzien! Super fijn 🙂 Ik kan bevestigen dat het simkaartnummer wat jij ziet staan in Mijn Simyo, het juiste is. Het simkaartnummer van Simyo telt 8 cijfers. Hier vind je meer informatie over het simkaartnummer. Waar zie jij precies terug dat dit niet zou kloppen? Zoals Raytje aangeeft, zijn er wat problemen met een overstap naar Ben. In dat geval kun je contact opnemen met de klantenservice van Ben. Zij helpen je dan verder.

Uiteraard vind ik het erg jammer dat je weggaat bij Simyo. We zien je liever blijven natuurlijk. Mag ik vragen waarom je hebt besloten ons te verlaten?

@Scotsman, Friesian, Maikel.twinnie, Franswon en Raytje, jullie zijn te gek! Bedankt voor het meedenken en antwoorden :)

Groetjes,
Angela
Bedankt voor alle reacties.
Bedoeling was om idd naar Ben over te stappen.
Dit uiteindelijk niet gedaan vanwege de, nu al, slechte ervaringen met deze provider (wachten, wachten, wachten bij de klantenservice, reacties verder hier als via Google etc....).
Wel de overstap naar t-mobile.
Deze biedt simpelweg erg veel voor het geld. Ook heeft t-mobile veel 4g masten op 1800 mhz, wat mijn Chinaphone ondersteunt.
Ben altijd erg tevreden over Simyo geweest. Maar toch een overstap gemaakt.

Wellicht tot later!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marc o,

Bedankt voor je update 🙂 Ik begrijp dat je uiteindelijk bent overgestapt naar T-Mobile. Jammer dat je bij ons weg bent 😢. Ik vind het fijn om te horen dat je wel altijd erg tevreden bent geweest.

Wij hopen je in ieder geval ook weer in de toekomst te zien 😳

Reageer