Goedenavond,
Ik heb net per ongeluk een vervangende simkaart besteld, maar die heb ik helaas niet nodig. Graag zou ik deze willen annuleren en mijn geld terugkrijgen.
Alvast bedankt.
Goedenavond,
Ik heb net per ongeluk een vervangende simkaart besteld, maar die heb ik helaas niet nodig. Graag zou ik deze willen annuleren en mijn geld terugkrijgen.
Alvast bedankt.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Kan gebeuren! Ik zie dat wij jou binnenkort kosteloos een nieuwe simkaart opsturen omdat de simkaart die je nu hebt erg verouderd is. Ik heb voor nu de simkaart geannuleerd en een verzoek ingediend om €5,00 te vergoeden, dit zal bij je beltegoed worden bijgeschreven .
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.