.

Beantwoord

Kan mijn telefoon niet ontgrendelen. Wat nu?

  • 17 May 2017
  • 3 reacties
  • 1892 Bekeken

Ik kan mijn mobiel niet ontgrendelen omdat de pincode die ik invoer verkeerd is volgens de telefoon.
De pincode die ik invoer daarentegen is die van simyo zelf. Ik snap niet waarom ik mn mobiel niet kan ontgrenden.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Asma 18 May 2017, 12:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Zijn simkaartnummer identiek op mijn simyo en je simkaart?
Moet je niet de pincode van je vergrendelscherm intoetsen i.p.v. de pincode van de simkaart (Simyo)?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Leefie,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat jij je telefoon niet kunt ontgrendelen. 😞 Ik kan mij voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor je is!

Ik zie dat Friesian en Ray je inmiddels wat interessante vragen hebben gesteld, waar ik ook erg benieuwd naar ben. Je telefoon kun je namelijk op twee manieren vergrendelen. Dit kan door een pincode voor je telefoon én simkaart in te voeren. De eerste ontgrendeling is die van je telefoon. Hierna kun je pas je simkaart ontgrendelen. Kun je ons laten weten of jij je telefoon al hebt ontgrendeld?

Als het echt om de pincode van je simkaart gaat, dan kun je mij gerust een privé mail sturen. Kun je in de privé mail je telefoonnummer, simkaartnummer (achterop je simkaart) en bijbehorende pincode vermelden? Ik help je hier dan graag mee verder!

@ Ray en Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer