.

Beantwoord

Kan mijn simkaart vervangen worden?

  • 24 November 2017
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Hoi, ik ben al vele jaren klant bij jullie en nog steeds mijn oude, eerste simkaart in gebruik. Helaas merk ik dat de laatste week mijn kaart steeds hapert. Ik heb hem al in een andere telefoon geprobeerd maar ook dat helpt niet. Is hij waarschijnlijk nu écht versleten. Zou ik eenmalig een gratis nieuwe vervangende simkaart mogen ontvangen?

Ik hoor het graag. Groet, Mick ( trouwe klant 😊)
icon

Beste antwoord door Niels 25 November 2017, 16:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal hier zo vlug mogelijk op reageren. Vandaag zijn ze vanaf 14:30 niet te bereiken hier. Vrijwel altijd kijken ze in het weekend ook naar het forum.
Controleer voor alle zekerheid of je adresgegevens nog kloppen in Mijn Simyo.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Micky1,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie inderdaad dat je al heel lang van dezelfde simkaart gebruik maakt. Wat knap dat deze het zo lang volgehouden heeft 🙂 Ik zal kosteloos een vervangende simkaart naar je opsturen. Zou je zoals Franswon (bedankt voor het meedenken!) aangeeft even kunnen controleren of het adres dat bij ons bekend is nog klopt? Dat kan via Mijn Simyo. Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Hallo Niels, ja mijn adresgegevens kloppen nog. Alvast bedankt voor deze super service! Groet, Mick
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Micky1,

Dat is mooi om te horen.

Ik zie dat je op de 24ste al contact hebt gehad met mijn collega Ashweeta. Zij heeft een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Heb je deze inmiddels ontvangen?

Groetjes,
Asma

Reageer