Skip to main content
Mijn simkaart is geblokkeerd. Kunnen jullie hem deblokkeren?

dank u
Als je sim is geblokkeerd dan kun je hem zelf deblokkeren op je Mijn Simyo bij tabblad Simkaart. Behalve als het om administratieve reden is geblokkeerd, dan moet je inderdaad even op iemand van Simyo wachten. De klantenservice is gesloten in het weekend maar er is vaak wel iemand aanwezig op het forum of twitter.
Hallo , bedankt voor de snelle reactie. Er is meerdere malen een foutieve pincode ingevoerd. Nu weet ik niet hoe ik kan deblokkeren met bv de PUK code??

op mijnsimyo zie ik niet dat ik kan deblokkeren. ( en staat de kaart ook niet als geblokkeerd...)
Hoi Dvd231004,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart geblokkeerd is! Ik zie inderdaad terug dat de blokkade niet vanuit ons systeem komt. Dit betekent dat het komt door het invoeren van een foutieve pincode (of pukcode). Gaat het slechts om de pincode? Dan kun je 'm nog ontgrendelen met je pukcode! Je vindt je pukcode door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart.



Laat je me weten of het lukt zo?



Groetjes,

Jihane
het is niet gelukt.

de simkaart is nu permanent geblokkeerd.

Het lukt niet om de puk code in te voeren, hierom wordt ook nergens naar gevraagd?

volgens jullie systeem, in ,mijn-symio, staat dat ik gewoon moet opwaarderen, er staat geen geblokkeerde simkaart...

ik durf niet op te waarderen uit angst dat ik dan nog niets kan omdat mijn kaart nu eenmaal geblokkeerd is....graag spoedig reactie, ik zit nu al bijna een maand zonder bereikbaarheid per telefoon....
Hoi dvd231004,



Wat vervelend dat het nog niet gelukt is.



Het lijkt erop dat de simkaart nu permanent geblokkeerd is als het ik zo hoor. Ik heb je daarom een vervangende simkaart opgestuurd. Je kunt trouwens gewoon opwaarderen. Het beltegoed blijft gewoon verbonden aan je 06-nummer, ook al krijg je bijvoorbeeld een vervangende simkaart.



Goede oplossing zo?



Groetjes,

Caspar

Reageer