Kan mijn sim kaart gereset worden ?
Na verwijdering van de siim kaart voor 8 weken tijdens reis buitenland (andere sim kaart geplaatst) en terugplaatsen blijft de melding "geen SIM kaart plaats SIM kaart". SIM kaart is al schoongemaakt en deze SIM kaart in een ander toestel geeft OOK hetzelfde probleem. Status SIM kaart op mijnSimyo is ACTIEF.
Bladzijde 1 / 1
HI Rongrong,
Welkom op het Simyo Forum!
Ah, wat jammer dat je simkaart niet meer goed werkt 😞 Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft een reset uitgevoerd, maar blijkbaar werkte dat niet! Hij heeft namelijk ook een vervangende simkaart naar je toegestuurd. Laat je me weten of de nieuwe simkaart straks werkt?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Ah, wat jammer dat je simkaart niet meer goed werkt 😞 Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft een reset uitgevoerd, maar blijkbaar werkte dat niet! Hij heeft namelijk ook een vervangende simkaart naar je toegestuurd. Laat je me weten of de nieuwe simkaart straks werkt?
Groetjes,
Jihane
Hi Jihane,
Lag vandaag al op de mat en werkte meteen !
Groet Rongrong
Lag vandaag al op de mat en werkte meteen !
Groet Rongrong
Hoi Rongrong,
Fijn dat je nu weer aan de slag kan dankzij de vervangende simkaart! 🙂 Bedankt dat je nog even laat weten dat het weer werkt.
Fijne dag nog! :)
Groetjes,
Thomas
Fijn dat je nu weer aan de slag kan dankzij de vervangende simkaart! 🙂 Bedankt dat je nog even laat weten dat het weer werkt.
Fijne dag nog! :)
Groetjes,
Thomas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.