.

Beantwoord

Kan mijn sim-nummer niet vinden!

  • 11 November 2012
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo,

Ik ben via simyo prepaid aan het overgaan naar simyo abbonement. Alleen is mijn simkaart verknipt dus ik kan het nummer niet meer lezen.
Ik moet het nu invoeren maar waarschijnlijk krijg ik niet zo snel reactie... (zondag)
Ik heb al de 1ct betaling gedaan en ik ben bang dat alles nu in de war gaat omdat ik het tijdelijk moet annuleren :(

Groetjes Vincent
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2012, 13:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Vincent Boudewijn,

Je onlangs gedane bestelling is niet goedgekeurd. Om over te stappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement moet je deze instructies volgen. Kan je aangeven of het is gelukt? Je hoeft dan trouwens geen simkaartnummer door te geven.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Vincent Boudewijn,

Je onlangs gedane bestelling is niet goedgekeurd. Om over te stappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement moet je deze instructies volgen. Kan je aangeven of het is gelukt? Je hoeft dan trouwens geen simkaartnummer door te geven.

Groetjes,

Alex


Dus ik moet nu overniew beginnen? Mijn bestelling is geanulleerd? Ik liep de vorige keer vast op het nummerbehoud omdat ik toen het nummer moest invoeren.. Ik zal het nog wel een keer proberen.
En moet ik dus eerst het abbonement aanvragen, en DAARNA nummerbehoud aanvragen? want ik heb de optie op het begin van het aanvragen al?
Alex, dit is juist mijn probleem. Ik kan mijn sim-nummer niet meer aflezen omdat hij verknipt is naar een micro-sim.. daardoor kan ik geen nummerbehoud aanvragen..
Badge +6
Beste Vincent,

Kan je mij een privé bericht met je huisnummer, postcode en geboortedatum ter controle van het simkaartnummer.
Zodra ik het bericht heb ontvangen zal ik je simkaartnummer gaan opzoeken.

Reageer