Hoi ,
Ik recentelijk een nieuwe simkaart aangevraagd en die geactiveerd, alleen werkt deze niet. Ik heb ook al een vervangende simkaart besteld, maar ik ga zaterdag op vakantie. Ik denk dat de simkaart niet zo snel binnen zou komen.
Is er dus een mogelijkheid mijn vorige simkaart te opnieuw te activeren?
Ik hoor het graag!
Groeten,
Laura
Bladzijde 1 / 1
Hoi LK,
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat de nieuwe simkaart niet werkt. Kan je mij vertellen wat er mis is met het kaartje?
Ik heb intussen jouw gegevens erbij gehaald en ik zie staan dat alle instellingen wel actief staan op het netwerk. Er is helaas geen mogelijkheid om je oude simkaart te heractiveren.
Voor de zekerheid heb ik jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit volledig te voltooien wil ik je vragen om jouw toestel voor 5 minuten uit te schakelen.
Ik ben bang dat je de nieuwe simkaart niet voor morgen zal ontvangen, maar misschien kan de reset het probleem verhelpen.
Laat je me weten of het is gelukt?
Groetjes,
Tanuja
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat de nieuwe simkaart niet werkt. Kan je mij vertellen wat er mis is met het kaartje?
Ik heb intussen jouw gegevens erbij gehaald en ik zie staan dat alle instellingen wel actief staan op het netwerk. Er is helaas geen mogelijkheid om je oude simkaart te heractiveren.
Voor de zekerheid heb ik jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit volledig te voltooien wil ik je vragen om jouw toestel voor 5 minuten uit te schakelen.
Ik ben bang dat je de nieuwe simkaart niet voor morgen zal ontvangen, maar misschien kan de reset het probleem verhelpen.
Laat je me weten of het is gelukt?
Groetjes,
Tanuja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.