Goedemiddag,
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen met de benodigde gegevens, telefoonnummer en wachtwoord. Na het inloggen, www.simyo.nl/activeren wordt er gevraagd om het simkaart nummer maar deze kan ik dan vervolgens niet ingeven.
Hebben jullie hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt voor jullie reactie, Groet Gerard
Bladzijde 1 / 1
Hoi gkooistra, welkom op het forum van Simyo!
Er waren wat problemen met het activeren van simkaarten, maar deze zijn inmiddels opgelost.
En ik zie dat je maandagavond je simkaart hebt kunnen activeren.
Werkt alles nu naar behoren? 🙂
Er waren wat problemen met het activeren van simkaarten, maar deze zijn inmiddels opgelost.
En ik zie dat je maandagavond je simkaart hebt kunnen activeren.
Werkt alles nu naar behoren? 🙂
Alles weer top georganiseerd.
Blij dat het gelukt is.
Dank voor jullie reactie
Blij dat het gelukt is.
Dank voor jullie reactie
Hi gkooistra, graag gedaan natuurlijk 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.