Hoe moet ik mijn simkaart deblokkeren
groetjes
Bladzijde 1 / 1
groetjes
Hoi Yordi844,
Ik zie in het systeem dat je simkaart vanochtend is gedeblokkeerd door de medewerker van de telefonische klantenservice.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
ik heb afgelopen donderdag mijn factuur via ideal betaald maar kan nog steeds geen gebruik maken van mijn simyo, ook niet na het uit/aan zetten
Hoi rust46,
Je hebt op meerdere plekken een vraag gesteld. We hebben je vraag op deze plek beantwoord. Het zou fijn zijn als je je verdere vragen daar stelt. Dankjewel.
Je hebt op meerdere plekken een vraag gesteld. We hebben je vraag op deze plek beantwoord. Het zou fijn zijn als je je verdere vragen daar stelt. Dankjewel.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.