Skip to main content

.

Hallo, ik heb van SIM-slot gewisseld, maar sindsdien werkt mijn Simyo eSIM niet meer. Helaas was de eSIM niet opgenomen in de back-up van mijn telefoon.

De Simyo-app geeft aan dat mijn eSIM al geactiveerd is, maar ik kan geen nieuwe aanvragen.

Kunt u mij alstublieft helpen om mijn eSIM te resetten of een alternatieve manier bieden om deze opnieuw te activeren?

Met vriendelijke groet,
 

Beste ​@sanwal je kunt dan het beste eerst de bestaande e-sim (virtueel) te verwijderen c.q. te de-activeren an daarna via MijnSimyo een nieuwe op te vragen.

Zie ook onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

https://www.simyo.nl/esim#esim-faq


Hoi ​@sanwal,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat ​@JanD al een mogelijke oplossing met je heeft gedeeld. Heb je dit al geprobeerd?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


Reageer