Ik heb eergister een nieuwe simkaart besteld omdat ik dacht dat ik deze nodig had maar bij nader inzien had ik heb eigenlijk helemaal niet hoeven te bestellen . Nu is mijn vraag kan ik deze simkaart bewaren zonder hem te activeren ?
Groetjes .
Bladzijde 1 / 1
Groetjes .
Hoi KoosvanderGraaff,
Je kan deze simkaart nog twee maanden activeren. Daarna niet meer helaas. Je laat hem dus nog 2 maanden liggen als reserve. Of je kunt ervoor kiezen om sowieso de nieuwe simkaart te activeren, dan heb je fijn een verse nieuwe 😉
Groetjes,
Charlene
Je kan ze ook sparen! Ik heb nu 1 normale kaart, 2 combi-kaarten (had er 3 kunnen hebben, maar die derde heb ik terug naar simyo gestuurd) en een nano kaartje. Daarnaast heb ik nog Telfort, T-mobile, AH-mobiel en nog een paar!
Leuk dat je simkaarten spaart, Groentjuh! 😉
Echter, dan heb je wel meerdere aansluitingen bij ons? Want er kan er maar één simkaart actief zijn per aansluiting 🙂.
Echter, dan heb je wel meerdere aansluitingen bij ons? Want er kan er maar één simkaart actief zijn per aansluiting 🙂.
1 aansluiting zelf, maar ook mijn ouders hebben simyo.
Maar:
Normale Simkaart -> Bij abonnement gekregen
1ste Combi-kaart -> Bij review toestel gekregen en teruggestuurd.
2de Combi-kaart -> Aangevraagd voor mijn Nexus 5.
3de Combi-kaart + Nano-kaart kwamen mee met het 4G Supertester pakket!
Maar:
Normale Simkaart -> Bij abonnement gekregen
1ste Combi-kaart -> Bij review toestel gekregen en teruggestuurd.
2de Combi-kaart -> Aangevraagd voor mijn Nexus 5.
3de Combi-kaart + Nano-kaart kwamen mee met het 4G Supertester pakket!
Ook een hobby. Simkaarten sparen. Weer eens wat anders dan postzegels 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.