Skip to main content
Ik heb eergister een nieuwe simkaart besteld omdat ik dacht dat ik deze nodig had maar bij nader inzien had ik heb eigenlijk helemaal niet hoeven te bestellen . Nu is mijn vraag kan ik deze simkaart bewaren zonder hem te activeren ?







Groetjes .
Ik heb eergister een nieuwe simkaart besteld omdat ik dacht dat ik deze nodig had maar bij nader inzien had ik heb eigenlijk helemaal niet hoeven te bestellen . Nu is mijn vraag kan ik deze simkaart bewaren zonder hem te activeren ?







Groetjes .




Hoi KoosvanderGraaff,



Je kan deze simkaart nog twee maanden activeren. Daarna niet meer helaas. Je laat hem dus nog 2 maanden liggen als reserve. Of je kunt ervoor kiezen om sowieso de nieuwe simkaart te activeren, dan heb je fijn een verse nieuwe 😉



Groetjes,

Charlene
Je kan ze ook sparen! Ik heb nu 1 normale kaart, 2 combi-kaarten (had er 3 kunnen hebben, maar die derde heb ik terug naar simyo gestuurd)  en een nano kaartje. Daarnaast heb ik nog Telfort, T-mobile, AH-mobiel en nog een paar!
Leuk dat je simkaarten spaart, Groentjuh! 😉



Echter, dan heb je wel meerdere aansluitingen bij ons? Want er kan er maar één simkaart actief zijn per aansluiting 🙂.
1 aansluiting zelf, maar ook mijn ouders hebben simyo.



Maar:

Normale Simkaart -> Bij abonnement gekregen

1ste Combi-kaart -> Bij review toestel gekregen en teruggestuurd.

2de Combi-kaart -> Aangevraagd voor mijn Nexus 5.

3de Combi-kaart + Nano-kaart kwamen mee met het 4G Supertester pakket!
Ook een hobby. Simkaarten sparen. Weer eens wat anders dan postzegels 😉

Reageer