Skip to main content
Beste Simyo,



Mijn telefoon is in de gracht gevallen, dus ik ben mijn simkaart verloren. Ik wil graag mijn simyo-nummer direct door laten schakelen naar mijn andere mobiele telefoon.



Bij vodafone kan ik dit via de website instellen. Hoe kan ik bij jullie ervoor zorgen dat mijn nummer van simyo direct doorschakelt naar mijn andere (backup) telefoonnummer?



Er zit wat haast bij, aangezien ik nu niet bereikbaar ben. Sowieso vind ik het belachelijk dat ik dit niet gewoon via Mijn Simyo kan doen, aangezien Simyo een provider beweert te zien waarbij je alles online kan regelen.



Help!



Groet, Patrick
Hallo patrickdaan,



Wat een pech :(



Volgens dit bericht kan dat doorschakelen alleen vanaf je eigen toestel, dit is dus nu niet meer mogelijk.

Het enige wat rest is een nieuwe simkaart aanvragen via Mijn Simyo.
Hoi Patrickdaan,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je toestel in het water is gevallen 😞 Helaas kun je via Mijn Simyo geen doorschakeling tot leven brengen. Dit dien je echt via je telefoon te doen. Ik snap dat dat heel vervelend is, want dat is juist de kern van je probleem: je toestel is er niet meer. Ik ben bang dat je toch echt een vervangende simkaart aan dient te vragen. Dit kun je doen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Je simkaart komt dan een paar dagen later aan, en dan kun je er weer mee aan de slag.



Sorry voor het ongemak!



Heb je nog andere vragen?



@ Franswon: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer