Hallo,
het lukt mij niet om mijn simkaart te activeren. Heb mijn telefoon dit weekend nodig.
Kan ik via deze weg hulp krijgen om hem geactiveerd te krijgen.
Wordt als ik probeer te activeren iedere keer naar mijn Simyo gedirigeerd, maar vind als ik inlog geen activatie optie.
+2
Hi Ronald Philipse,
Ik heb zojuist de instellingen van je simkaart gereset op het netwerk. Je dient het toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat de simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Hierna kan je gebruik maken van de aansluiting. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Ik heb zojuist de instellingen van je simkaart gereset op het netwerk. Je dient het toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat de simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Hierna kan je gebruik maken van de aansluiting. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Hartelijk Dank Arie. Alles werkt weer. Fantastisch.
Prettig weekend,
Ronald
Prettig weekend,
Ronald
Hi Ronald Philipse, Ik heb zojuist de instellingen van je simkaart gereset op het netwerk. Je dient het toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat de simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Hierna kan je gebruik maken van de aansluiting. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.