Hi,
ik heb een een vervangende SIM kaart besteld en wil die graag annuleren.
Groeten, Kayo
Bladzijde 1 / 1
Hoi Kayo,
Welkom op het Simyo Forum.
Ik denk dat wat jij wilt een probleem gaat worden.
De vervangende simkaart wordt direct verstuurd vanuit Simyo. Annuleren is eigenlijk niet meer mogelijk
Welkom op het Simyo Forum.
Ik denk dat wat jij wilt een probleem gaat worden.
De vervangende simkaart wordt direct verstuurd vanuit Simyo. Annuleren is eigenlijk niet meer mogelijk
Hoi Kayo,
Welkom op het Simyo Forum.
Ik denk dat wat jij wilt een probleem gaat worden.
De vervangende simkaart wordt direct verstuurd vanuit Simyo. Annuleren is eigenlijk niet meer mogelijk
Hey,
Ik had ook een email gestuurd naar de klantenservice en de aanvraag is geannuleerd. Dit topic kan verwijderd worden.
Hoi Kayo, ook ik wil je graag welkom heten op het Simyo forum :D
Ik heb je topic verplaatst naar subforum Simkaart. Anderen die een soortgelijke vraag hebben, kunnen je topic zo sneller vinden.
Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan wordt er eerst een bestelling aangemaakt. Daarna wordt deze nieuwe simkaart naar je gestuurd. In jouw geval heb je geluk en was je er nog net op tijd bij 😃
Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum!
@maikel.twinnie; In sommige gevallen is het mogelijk. De klant moet er dan wel heel snel bij zijn 😉
Ik heb je topic verplaatst naar subforum Simkaart. Anderen die een soortgelijke vraag hebben, kunnen je topic zo sneller vinden.
Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan wordt er eerst een bestelling aangemaakt. Daarna wordt deze nieuwe simkaart naar je gestuurd. In jouw geval heb je geluk en was je er nog net op tijd bij 😃
Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum!
@maikel.twinnie; In sommige gevallen is het mogelijk. De klant moet er dan wel heel snel bij zijn 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.