In het buitenland heb ik een GPS horloge aangeschaft.
Nu heb ik begrepen dat deze op de Europese service moet komen door een SMS te zenden van mijn telefoon naar het nummer van het kaartje in het GPS horloge.
Hoe werkt dit bij Simyo??
Bladzijde 1 / 1
Hoi DrWoetR,
Poeh, goede vraag!
Ik durf niet te zeggen hoe het zit met je GPS horloge, maar je kunt het testen door een sms te versturen vanaf je Simyo simkaart.
Heb je al een simkaart aangevraagd voor je GPS horloge?
Groetjes,
Asma
Poeh, goede vraag!
Ik durf niet te zeggen hoe het zit met je GPS horloge, maar je kunt het testen door een sms te versturen vanaf je Simyo simkaart.
Heb je al een simkaart aangevraagd voor je GPS horloge?
Groetjes,
Asma
Ja de SIM kaart zit al in het horloge.
Waar precies in het buitenland heb je hem gekocht. Staat er iets van bijvoorbeeld een regiolock?
Hi DrWoetR,
Ah! Sorry, ik kan je helaas niet helemaal verder helpen hiermee. De simkaarten zijn namelijk primair gemaakt voor mobiele telefoons. Dat is ook waar we ondersteuning voor bieden 🙂 Ik weet niet precies hoe zo'n horloge werkt. Ik raad je aan om contact op te nemen met de leverancier.
Heb je nog een andere vraag?
@ Friesian, dank voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Ah! Sorry, ik kan je helaas niet helemaal verder helpen hiermee. De simkaarten zijn namelijk primair gemaakt voor mobiele telefoons. Dat is ook waar we ondersteuning voor bieden 🙂 Ik weet niet precies hoe zo'n horloge werkt. Ik raad je aan om contact op te nemen met de leverancier.
Heb je nog een andere vraag?
@ Friesian, dank voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.