Skip to main content
Als de optie aanwezig is op je mobiel om de simkaart pincode uit te zetten laat de Simyo simkaart dit dan toe?



(Dit i.v.m. de aanschaf van een ouderen mobiel)



Wie kan mij er antwoordt opgeven?



Alvast bedankt!
Ja hoor dat is mogelijk. Het is echter niet aan te bevelen. Mocht je toestel kwijtraken of gestolen worden dan hebben kwaadwillende alle vrijheid om jou toestel te gebruiken en dat wil je ook niet.



Mocht je het toch willen en weten hoe geef dan even aan wat voor telefoon je hebt. Maar meestal is het in te stellen in de beveiligingsinstellingen van je telefoon.
Mooi dat ik het uit kan zetten. Het toestel is de Amplicom Powertel M 6700.

Als het kan dan ga ik hem voor mijn moeder aanschaffen.

Bedankt!
Hey Cor,



op dat specifieke toestel weet ik ook niet of het wel kan.

Wat je wel kan doen als het goed is, is op een smartphone de pincode eraf halen en daarna in het nieuwe toestel doen.



Dan weet je zeker dat het kan, vaak is het op zulkle toestellen veel onhandiger navigeren en zijn er expres minder opties.



Groet Paul.
https://www.gebruikershandleiding.com/Amplicomms-PowerTel-M6700i/preview-handleiding-640690.html



Pagina 63 van de handleiding.
Bedankt allen voor jullie behulpzaamheid. Ik weet nu dan het mogelijk is. Mijn moeder kan dan zonder problemen met het toestel omgaan. Ik ga hem aanschaffen.



Groeten,

Cor
Hoi Cor-1234,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je een (nieuw) toestel voor je moeder aanschaft! 😳 Ik word ook helemaal blij van dit topic, omdat Raytje, PaulH en Friesian zo behulpzaam zijn. Wat tof om te zien dat je alle informatie nu hebt die je nodig had. Klasse, heren!



Je kunt je pincode dus gewoon verwijderen. Dat is meestal niet aan te raden, aangezien het een beveiligingsmechanisme is, maar ik snap heel goed dat het in sommige gevallen gewoon gebruiksvriendelijker is zonder pincode. Dat is dan een kwestie van zelf inschatten.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ Raytje, PaulH en Friesian, hartelijk bedankt voor de hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer