.

Beantwoord

Kan ik mijn oude simkaart vervangen door een nieuwe zonder dat ik dingen verlies?

  • 14 March 2017
  • 6 reacties
  • 4483 Bekeken

Badge
Kan ik m'n oude simkaart vervangen voor m'n nieuwe simkaart zonder dat ik zaken veilig hoef te stellen. M.a.w. neemt de nieuwe simkaart alle gegevens één op één over van de oude simkaart?
icon

Beste antwoord door Caspar 15 March 2017, 13:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Een Simyo simkaart bevat de standaard simyo voorzieningen: voicemail, klantenservice om enkele voorbeelden te geven.
Heb jij contacten geplaatst op je huidige sim dan is het zo dat je moet zorgen voor een back-up. Het maakt verschil welke telefoon je hebt hoe je dat doet.
Voorbeelden. ..
Contacten kopiëren naar telefoongeheugen.
Contacten naar sd kaart.
Contacten op Google/Outlook account.

Dus als je even aangeeft welke telefoon je hebt dan kunnen de helpende toffe gabbers jou ook helpen.

**Dus je vraag....nee, de nieuwe/vervangende sim neemt niet de gegevens over van de oude simkaart.
Badge
Erg bedankt voor je reactie. Ik heb de nwe simkaart geplaatst en geactiveerd en volgens mij is alles bij het oude.
Badge
Tot mijn spijt heeft de nwe simkaart niet gebracht waar ik op hoopte, namelijk dat ik weer kan bellen en gebruik kan maken vd netwerkdiensten
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Hendrikje,

Wat vervelend dat het niet heeft gebracht waar je op hoopte. Het probleem is dus dat je niet kan bellen, klopt dat?

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en je simkaart gereset. Doe zelf even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Ik hoor graag van je!

@Friesian bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Caspar
Badge
Het uit en aanzetten heeft niet geholpen.
Badge +7
Hoi Hendrikje,

Oei, wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! We zijn je hiermee ook al op Facebook aan het helpen. Omdat je oude simkaart en je nieuwe simkaart geen netwerk kunnen vinden, is het ook goed mogelijk dat het aan de telefoon ligt. Dit kun je heel makkelijk testen door je simkaart in een andere telefoon te stoppen, en een andere simkaart in jouw telefoon te doen. Zo kunnen we precies zien waar het probleem ligt, bij je simkaart of bij je telefoon.

Werkt je simkaart wel in een andere telefoon, en de andere simkaart ook niet in jouw telefoon? In dat geval ligt het probleem bij je telefoon. In dat geval kun je het beste contact opnemen met de leverancier van je telefoon.

Hou je ons op de hoogte wat er dan gebeurt?

Groetjes,
Samantha

Reageer