Beste klantenservice van Simyo,
Ik heb zojuist per ongeluk 3 simkaarten aangevraagd tussen 18.56, en 19.07.
Zal u de laatste twee aanvragen voor mij willen annuleren?
Ik heb hier zelf niet de mogelijkheid toe voor zover ik weet.
M.v.g.
K. Groen
Bladzijde 1 / 1
Hoi KGroen,
Wat een enthousiasme om drie simkaarten te bestellen 😉 Ik zie dat er twee zijn doorgekomen. Omdat we de simkaarten meteen op de bus doen, kan ik deze niet meer annuleren. We gaan er dus één voor je vergoeden. De simkaart met het hoogste simkaartnummer is degene die je kan activeren via Mijn Simyo.
Is het zo duidelijk?
Groetjes,
Angelica
Wat een enthousiasme om drie simkaarten te bestellen 😉 Ik zie dat er twee zijn doorgekomen. Omdat we de simkaarten meteen op de bus doen, kan ik deze niet meer annuleren. We gaan er dus één voor je vergoeden. De simkaart met het hoogste simkaartnummer is degene die je kan activeren via Mijn Simyo.
Is het zo duidelijk?
Groetjes,
Angelica
Hey Angelica,
Helemaal duidelijk. Bedankt voor je snelle hulp.
Gr, Koen
Helemaal duidelijk. Bedankt voor je snelle hulp.
Gr, Koen
Hoi Koen,
Fijn! Graag gedaan :$
Mocht je een keer wat willen weten, weet je ons te vinden.
Fijne feestdagen!
Groetjes,
Angelica
Fijn! Graag gedaan :$
Mocht je een keer wat willen weten, weet je ons te vinden.
Fijne feestdagen!
Groetjes,
Angelica
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.