Skip to main content
Ik lees dat je beltegoed kan worden omgezet naar je nieuwe nummer. Hoe werkt dit? Ik heb gister een abonnement aangevraagd. Maar ik heb nog 15 euro beltegoed bij simyo staan omdat ik prepaid had. Moeten wordt mn nummer al omgezet (ging sneller dan aangegeven.) Mag ik mijn beltegoed overzetten? Dat zou wel veel geld schelen!

Graag hoor ik het z.s.m.!
Topicvraag... Hoe kan ik z.s.m. mijn beltegoed overzetten naar mijn nieuwe simkaart?



Maak je geen zorgen dat wordt factuurmatig verrekend! En je betaalt geen aansluitkosten. Je resterend beltegoed gaat dus niet expliciet naar je 06.



Lees de link goed door.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4



Je zet dus geen beltegoed over naar de nieuwe simkaart..
Ik was niet helemaal duidelijk. Ik stap namelijk over naar een andere provider, maar daar zie ik niets specifieks over.
Dan kun je het beste contact opnemen met die andere provider en nummerbehoud annuleren indien mogelijk ! Beltegoed vervalt bij overstap naar andere provider met nummerbehoud ! Beltegoed gaat ook niet over naar nieuw nummer bij andere provider, kan je ook niet bewerken, niemand kan dat !

Wat jij zoekt is niet te vinden omdat het gewoon niet kan.
Hoi Jantinee,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Ik zie terug dat je nummer vandaag wordt overgezet. Helaas vervalt je beltegoed als je overstapt naar een andere provider, precies zoals Friesian al aangegeven heeft. Als je zou overstappen naar een abonnement van Simyo, dan zou je beltegoed nog verrekend worden met je eerstvolgende factuur. Maar omdat dit niet het geval is, ben ik bang dat je beltegoed vervalt. Daar valt helaas niets aan te doen, sorry! Wel zou je je beltegoedsaldo kunnen overhevelen naar een andere Simyo Prepaid klant! Ken je toevallig iemand die ook een Prepaid heeft?



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ Friesian, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane
Hoi Jantinee,



Wel zou je je beltegoedsaldo kunnen overhevelen naar een andere Simyo Prepaid klant! Ken je toevallig iemand die ook een Prepaid heeft?



Pssst Jantinee...wanneer je niet iemand weet.

Friesian hep priepeed en kan best een sponsor gebruiken...nooit een loterij gewonnen, nooit suikerklontjes gehad van Simjoo. Slechte zaak.:@



Dus...search no further, horsie is here.:)
Slim Friesian 😳 Misschien kunnen jullie een deal sluiten.



Wat die suikerklontjes betreft, daar ga ik meteen achteraan!



Groetjes,

Sean

Reageer