Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb op dit moment een Iphone4 met een abonnement van jullie. Ik wil nu een huawei P8 (Lite) kopen, is het mogelijk om hetzelfde abbonement over te zetten van de iPhone naar de Huawei?:?



Alvast bedankt!



Mvg

Julia:D
Het enige wat je moet doen is je simkaart in je P8 lite doen. Alleen heb je nu een Micro simkaart en in de p8 Lite gaat een nano. Als je geen 3in1 simkaart hebt (ligt eraan wanneer je deze hebt gekregen) dan kun je via je Mijn Simyo - instellingen - simkaart een vervangende simkaart aanvragen. Let hier bij op dat je adres gegevens juist zijn. Na ontvangst van de simkaart moet je deze activeren en kun je hem gaan gebruiken.



Let wel op dat je de contacten op je nieuwe telefoon zet.



http://macworld.nl/mac/in-3-stappen-contactpersonen-van-ios-naar-android-50913



PS.. Leuk toestel die p8 Lite.. heb hem ook 😃
Beste Raytje,



Heel erg bedankt!

:$:P
Hoi julia6699,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat leuk dat je gaat kiezen voor een nieuwe telefoon! Helemaal mooi dat je ons abonnement wilt blijven gebruiken in deze telefoon :)



Raytje heeft jou al volledig geholpen 🙂 Het enige wat jij misschien moet doen is een nieuwe simkaart bestellen. Jouw abonnement wordt natuurlijk automatisch op deze nieuwe simkaart gezet. Daarna is het een kwestie van jouw nieuwe simkaart plaatsen in je telefoon en je bent klaar om hem te gebruiken :)



Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je bij ons terecht!



@Raytje, heel erg bedankt voor je duidelijke antwoord :)



Groetjes,

Angela

Reageer