.

Beantwoord

Kan ik mijn aangevraagde simkaart naar een ander adres laten opsturen?

  • 23 October 2016
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Ik heb op 22 oktober een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat m'n mobiel gestolen was. Nu kwam ik erachter dat bij jullie nog het adres van m'n ouders stond weergegeven. Ik had al geklikt op een nieuwe simkaart aanvragen en daarna kwam ik hier pas achter. Daarna heb ik direct mijn adres veranderd naar het adres waar ik nu woon. Mijn vraag is of het nog mogelijk is om de simkaart naar mijn nieuwe adres te laten opsturen.
icon

Beste antwoord door Sean 24 October 2016, 17:11

Bekijk originele reactie

7 reacties

Tijdens het bestel proces word het adres getoond? Dit ook gemist?
Misschien heb je geluk en word het alsnog naar het nieuwe / juiste adres gestuurd. Dit zeg ik omdat het nu weekend is.

Een moderator zal dit in de loop van de volgende dag wel of niet bevestigen.
Als ik nu kijk bij simkaart aanvragen zie ik inderdaad het adres staan. Ik denk, dat moet haast wel, dat ik er helemaal overheen heb gekeken en mij het adres niet is opgevallen. En toen ik eenmaal op bestel simkaart had gedrukt, kon ik dit adres niet meer veranderen. Hoop dat het weekend in mijn voordeel werkt 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Kimmiee,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onwijs vervelend dat je telefoon is gestolen. Wanneer je een vervangende simkaart bestelt, wordt deze automatisch vanaf een externe locatie verzonden. Als je daarna je adres wijzigt, zijn wij helaas niet meer op tijd om dit aan te passen.

Ik wil je daarom adviseren even contact op te nemen met de huidige bewoners van dit adres. Als dit niet mogelijk is, dan zal ik kosteloos een andere simkaart opsturen.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je hulp!
De huidige bewoners zijn nog steeds m'n ouders, dus dat komt goed. Bedankt voor je reactie, Sean!
Badge +7
Hoi Kimmiee,

Gelukkig, de simkaart komt dus toch nog op een 'goed' adres aan 🙂 Heb je de simkaart inmiddels al ontvangen?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

Ik heb net vandaag m'n simkaart ontvangen. Hij was toch nog naar het goede adres (het veranderde adres) opgestuurd, dus het is helemaal goed gekomen!

Groetjes,
Kim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kim,

Wat tof dat de simkaart alsnog naar het juiste adres toegestuurd is! 🙂 Te gek! Geniet ervan.

Groetjes,
Jihane

Reageer