Skip to main content
Ik heb n nieuwe vervangende simkaart 3- in 1 in huis ,kan ik het volgende ermee doen:

- nieuwe nano chip in bestaande iphone 5s

-randje wat over is gebruiken met " oude ingebruik " zijnde nano chip zodat deze te gebruiken is in iphone 4s?

Dus stapje terug?
Hoi kesmamma,



Goed dat je dit even navraagt, voor je het test en het niet lijkt te werken 🙂. Gelukkig kan ik je vertellen dat een stapje terug ook mogelijk is! In eerste instantie zou ik dit hebben afgeraden, maar ik heb sinds we de 3-in-1 simkaart versturen een paar keer gehoord dat dit prima werkt en geen negatieve verhalen gelezen. Je kunt de simkaart met randje gerust gebruiken in je vorige telefoon 🙂.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Groetjes, Tiury
Dank je Tiury!
Ik lees dat je de nieuwe en de oude tegelijk wilt gebruiken.. Volgens mij kan dat niet en heeft Tiury daar over heen gelezen. Of begrijp ik het verkeerd en wil je alleen het randje wat overblijft gebruiken voor een andere simkaart die niet de oude was?
Volgens mij heb jij het goed gelezen Raytje.:)



@kesmamma

Wanneer je de vervangende simkaart hebt geactiveerd verliest de oude zijn werking.
Dank jullie voor het meedenken maar ik had het me idd te eenvoudig voorgesteld dus begin er maar niet aan!
Ik denk, kesmamma, dat Tiury en jij wel een extra sterk bakkie lusten. :)

Kleine tip misschien is een goejekope prepaid iets.
Hoi kesmamma, Raytje en Friesian 🙂.



Na een tweede keer lezen is het me nu duidelijker inderdaad, sorry dat ik verkeerd begreep! Ik heb daarom Friesian zijn reactie als antwoord gemarkeerd, want je oude simkaart vervalt dan inderdaad 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer