.

Beantwoord

Kan ik met mijn simkaart contacten overbrengen naar een nieuwe iPhone?

  • 28 September 2015
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Badge
hallo,
ik ga over van een iphone 4s naar een iphone 6. maar ik heb beide telefoons los gekocht, dus zonder abbonement erbij. Ik heb een abbonement van simyo die ik al vanaf de iphone 4 gebruik. Daar heb ik dus al mijn contacten opstaan, maar kan ik die ook naar mijn iphone 6 krijgen? op internet heb ik al opgezocht hoe het moet, maar dan zie ik alleen maar dingen dat als ik ook een andere simkaart neem. weet iemand toevallig hoe je dit makkelijk doet? bedankt alvast!
Groetjes Lisaaa
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 28 September 2015, 20:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Halloootjes,

Mag ik je in het vervolg verzoeken om je vraag eenmaal te plaatsen op het forum.
Had bijna je bericht nog een reactie geven.
In dit topic mijn reactie https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nanosimkaart-aanvragen-30297/index1.html#post112256

Ook doordat je 2 topic's voor de zelfde vraag aanmaakt, wordt het forum een beetje onoverzichtelijk. Het zou geen werk zijn als iedereen 2 topic's met 2x de zelfde vraag aanmaakt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Halloootjes,

Welkom op het Simyo Forum.

Je hebt jouw vraag inderdaad twee keer gesteld op het forum. Zoals Maikel.twinnie aangeeft, is dit niet helemaal de bedoeling. We proberen het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden voor iedereen. Er hebben meerdere forumleden gereageerd in dit topic. Ik hoop dat dit de oplossing geboden heeft :)

@Maikel.twinnie, bedankt voor je oplettendheid :)

Groetjes,
Anhela

Reageer